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Mar

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  1. A recomendation :Use of the Word '' I know'' in comunication

    How you say something matters as much as, like, what you say. If you want to get your ideas across, then pay attention to certain controversial speech habits. Especially when talking to a costumer. With a costumer or someone you want to help or correct be carefull with a feedback when using ''I know'' in a coversation when you want to give a point.  People dislike that others prejudice then to be intelectualy less inteligent that who one is comuncating with. When you use ''I know'' in a conversation make sure it do not mean or make the one receiving the comunication understaind you do not see them that way.  Remamber that human beings are more emotional than rational.  Friends and costumers or people you want to be around with, are not your servants, employers or someone that you can treat as you like. They are free to choose and deserve the same respect as yourself.  Make sure to not make then feel the way they do not deserve.  It not easy to talk in a coversation but it pay off when one work do the best out of it.

    1. Spherical

      Spherical

      it can sound a bit condescending when you try to help someone with something and they reply "I know" but then again people shouldn't try and tell people how to suck eggs unless they actually ask for help

    2. Mar

      Mar

      Una recomendación: Uso de la Palabra ''Yo sé '' en la comunicación

      Cómo dices algo importa tanto como, como, lo que dices. Si desea obtener sus ideas a través de, a continuación, preste atención a ciertos hábitos de habla polémica. Especialmente cuando se habla con un cliente. Con un cliente o alguien que usted quiere ayudar o corregir tenga cuidado con una retroalimentación cuando utilice '' Yo sé '' en un coversación cuando usted quiere dar un punto. A la gente le disgusta que otros  los prejuicie a que son menos inteligente que con quién se comunica. Cuando usas '' Yo sé '' en una conversación, asegúrate de que no significa o no hagas que la persona que recibe la comunicación no lo vea de esa manera. Recuerde que los seres humanos son más emocionales que racionales. Amigos y clientes o personas con las que quieres estar, no son tus sirvientes, empleadores o alguien que puedas tratar como quieras. Ellos son libres de elegir y merecen el mismo respeto que a ti mismo. Asegúrese de no hacerlos  sentir en la forma en que no merecen. No es fácil hablar en un coversación pero vale la pena cuando toma el esfuerzo de hacer lo mejor.
    3. Mar

      Mar

      Same happends with the use of ''you should know or people should know''  People can see it as arrogance.
      Lo mismo para con el uso de '' tu debes saber o la gente debe saber''.  La gente puede verlo como arrogancia.
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